6 Metode de a Creste Traficul din Magazinul Tau Online | Euro Web Studio

6 Metode de a Creste Traficul din Magazinul Tau Online

Zilele in care profitul era generat usor, prin simplu fapt de a avea un magazin online sunt de mul trecute. Pentru a concura pe o piata cu evolutie rapida, pur si simplu nu va puteti permite sa ignorati unele lucruri.

Aceste 6 moduri de a va stimula succesul in comertul electronic sunt un bun inceput pentru afacerea in magazinului dvs. online:

  1. Pagina de sosire a utilizatorului in site (Landing Page)

Optimizati campanii platite catre paginile de destinatie in care se gasesc produse, nu catre pagina de pornire (homepage). Sau trimiteti traficul platit categoriilor care corespund intentiei utilizatorilor.

Optimizarea paginilor de destinatie este o necesitate, in functie de mesajul corespunzator campaniei de marketing

  1. Descrierile produselor si partea de SEO

Utilizati descrierile produselor si asigurati-va ca ambele sunt atractive si originale. Exista motive pentru ambele reguli.

Descrierea textului ofera motoarelor de cautare ceva de indexat, iar cuvintele-cheie alese bine va asigura ca puteti fi gasit. Crearea de descrieri unice va impiedica sa fiti filtrat accidental ca spam de catre motoarele de cautare.

  1. Atragerea clientilor in cadul site-ului dvs. reprezinta doar jumatate din batalie.

Sprijinirea clientilor in gasirea produselor pe pagina dvs. este esential pentru inchiderea vanzarii. Cel mai bun mod de a face acest lucru este cu o functie de cautare usor de gasit si usor de utilizat.

Utilizati fiecare aspect al designului pentru a ajuta sa iasa in evidenta: plasarea, culoarea, focalizarea cursorului, precum si spatiul alb este foarte important.

De asemnea, asigurati-va ca faceti propria analiza a cuvintelor cheie pe site pentru a imbunatati descrierile.

  1. Stabilitatea Site-ului

Caderea site-ului fara doar si poate este un lucru iritant pentru orice site web, insa pentru magazinele online poate fi dezastruoasa.

Clientul dvs. intra in zona de plata – acum nu este momentul sa incetinesti lucrurile! Procesul de plata complex si de lunga durata duce la abandon, chiar daca toata munca grea de identificare si satisfacere a nevoilor clientului a fost facuta.

Modalitatile de scurtare a platii includ selectarea celor mai ieftine prestabilite variante pentru transport si alte optiuni, facilitand conectarea clientilor si algoritmi inteligenti pentru a salva clientul printr-un pas.

De exemplu, tipul cartii de credit este usor de determinat pe baza primelor cifre ale numarului. Nu pierdeti timpul clientului dvs cerandu-i asta!

  1. Incercati sa evitati costurile de transport.

Desi mai mult de jumatate din carucioarele de cumparaturi sunt abandonate, in medie, aproximativ jumatate dintre cei care au renuntat au fost eliminati de catre costurile de expediere.

Costurile de expediere au fost ascunse prea mult sau achizitia nu se califica pentru transportul gratuit. Fiti in fata cu privire la transport si incercati sa mentineti costurile reduse.

Niciodata nu incercati sa extrageti mai multi bani din partea clientilor prin umflarea costurilor de expediere.

  1. Tabletele si telefoanele mobile sunt dispozitivele de pe care se cumpara cel mai mult in Online.

Declinul PC-ului a fost prezis de ani de zile. Și, desi este departe de a disparea complet, cresterea accesului la dispozitive mobile prin intermediul tabletelor si telefoanelor este acum o tendinta clara.

Daca faceti e-commerce, trebuie sa optimizati magazinul pentru tablete. Vizitele de pe mobil cresc in mod constant, pe masura ce vanzarile facute prin cadrul PC-ului sunt in scadere.

 


 

Comertul electronic devine din ce in ce mai greu, nicidecum mai usor, dar sunt inca multe averi care trebuiesc facute.

Distrugerile actuale ale peisajului vechi de vanzari va cer sa va schimbati, dar urmand acest sfaturi, veti fi intr-o pozitie mult mai buna pentru a transforma aceasta incertitudine in oportunitate.

Mult Succes!