10 Beneficii Majore a unei Afaceri in Comertul Electronic | Euro Web Studio

10 Beneficii Majore a unei Afaceri in Comertul Electronic

Un magazin online vine cu mai multe beneficii, indiferent daca il folositi pentru a vinde produsele alaturi de afacerea dvs. conventionala sau daca il folositi ca o afacere strict pe online.
Cititi lista noastra de 10 motive pentru care un magazin online ar putea fi grozav pentru afacerea dumneavoastra:

1. Costuri Reduse – In general, un magazin online presupune costuri mult mai reduse pentru infiintare si functionare in comparatie cu un magazin fizic, desi este important sa recunoastem ca realizarea activitatii de comert electronic necesita investitii continue.

2. Reducerea Costurilor campaniilor de Marketing cu o mai buna orientare: promovarea online poate fi mult mai precis orientata catre potentialii clienti decat utilizarea metodelor de marketing offline. Este mult mai ieftin, de exemplu, sa trimiteti un e-mail catre 1000 de potentiali clienti decat sa expediati 1000 de flyere/buletine informative prin posta.

3. Expansiune geografica extinsa: O afacere locala poate deveni o afacere de nivel national sau, in functie de produs, internationala, doar prin intermediul unei strategii de e-commerce eficiente. Nu uitati sa luati in considerare faptul ca, daca vindeti in afara Romaniei, va trebui sa respectati reglementarile si sa intelegeti aspectele legate de taxe si import/export.

4. Afacere deschisa 24/7: cu un sistem de automatizare a comenzilor si procesarea p
latilor, vanzarile pot fi facute oricand, iar clientii pot cumpara oricand simt ei nevoia. Cercetarile arata faptul ca perioada cea mai populara pentru efectuarea cumparaturilor online este intre 12:00 – 14:00 in timpul saptamanii si in seara zilei de Duminica.

5. O flexibilitate mai mare: un magazin online poate fi actualizat instantaneu si ori de cate ori doriti – de exemplu – sa promovati un ,,discount al zilei’’ pe prima pagina, fara a fi nevoie de a imprima materiale costisitoare.

6. O baza de clienti potentiala mai larga: o afacere in mediul online poate fi un magnet de atragere a clientilor, deoarece sunt sanse foarte mari sa atraga noi clienti care nu au mai cumparat inainte

7. Îmbunătățirea profilării clienților, cu posibilitatea de a direcționa produsele și serviciile la anumite grupuri pe baza datelor de cumpărare.

8. Vizibilitate sporită pentru afacerea dvs.: prin investiții în optimizarea motoarelor de căutare și promovarea online, un magazin online devine mai accesibil clienților care caută produsele dvs.

9. Abilitatea de a spune oamenilor despre afacerea dvs.: acest lucru este deosebit de valoros atunci când un magazin online operează alături de un magazin conventional, oferind informații despre orele de deschidere, detalii de contact și răspunsuri la întrebările frecvente.

10. Un alt canal de marketing: magazinul dvs. online poate sprijini eforturile de marketing digital prin includerea recenziilor clienților și a testimonialelor.